ArteActa 2020, 4:102-107
Katedra alternativního a loutkového divadla DAMU (dále KALD) uspořádala druhý ročník sympozia o metodách výuky devised theatre. Pod názvem Teaching to Transgress. Education of Devised Performance as a Practice of Freedom se sympozium konalo poprvé v květnu 2017. Druhé mezinárodní setkání pedagogů divadelních akademií, kteří se věnují tomuto typu tvorby, se konalo na konci května 2018 ve Velkém tanečním sále DAMU a neslo stručný - leč výstižný - název Chaos and Method. Dvoudenního sympozia se zúčastnily přes dvě desítky umělců a pedagogů z Evropy, Ameriky i Blízkého východu. V následujícím textu se chci namísto výčtu řečníků a sumáře jejich příspěvků obecně zamyslet nad jednotlivými tématy, o nichž se v rámci sympozia diskutovalo.
Published: December 15, 2020 Show citation
This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY-NC 4.0), which permits non-comercial use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original publication is properly cited. No use, distribution or reproduction is permitted which does not comply with these terms.