2025; 13: 1-21 | Zuzana Augustová: Jandlovské vlivy v divadelní a rozhlasové tvorbě Jiřího Adámka
|
2024; 11: 1-24 | Karolina Salamonová: Najděte mě, distančně: Poznámky k dramaturgii inscenace inspirované divadlem fórum |
2023; 10: 55-83 | Zuzana Augustová: Inspirace poetikou Ernsta Jandla v současné české a rakouské dramatice na příkladu her Niekur a fake reports |
2023; 10: 25-54 | Michal Rataj, Jan Trojan, Slavomír Hořínka, Soňa Vetchá: Zvuková imerze veřejného a privátního poslechového prostoru |
2023; 10: 1-24 | Michaela Raisová, Bohumíra Eliášová: From Solitaires to Solitaires: Real-Time Choreography in the Czech Context |
2023; 9: 59-79 | Vojtěch Bárta: Jak na houby? Poznámky k ekokritické mykodramaturgii |
2023; 9: 32-58 | Michaela Raisová, Bohumíra Eliášová: Okamžitá kompozice jako svébytná umělecká disciplína |
2023; 9: 1-31 | Tomáš Kubart: Pozice mlčícího umělce. Případ Rudolfa Schwarzkoglera |
2022; 8: 1-20 | Hana Strejčková: Elementární cesta neutrální masky k esenci nonverbálního divadla |
2022; 7: 79-98 | Tereza Czesany Dvořáková: "Pro závažné porušení občanských a studijních povinností". Kauza Nezvaný host v širším kontextu dějin Filmové a televizní fakulty AMU |
2022; 7: 59-78 | Eva Zavřelová: "V divadle už teď trávím více času, než je zdrávo." Možnosti a limity participace divadelního publika |
2022; 7: 27-41 | Tamás Jászay: Survival and Renewal: Independent Theatres in Hungary Before and After the Fall of Communism |
2022; 7: 7-26 | Višnja Kačić Rogošić: 1990s Beyond Institutions: Zagreb Independent Theatre Scene |
2021; 6: 81-102 | Jan Motal: Radikální povstání bude temné a imanentní. Anebo nebude vůbec |
2021; 6: 61-79 | Josef Bartoš, Petra Fritsch, Klára Milfaitová: Osobnostní charakteristiky studentů tanečních konzervatoří: výzkum založený na pětifaktorové teorii osobnosti |
2021; 6: 7-60 | Michal Klodner: Rozšířené pole mediálního umění a politiky jeho sbírek |
2021; 5: 85-110 | Jan Hyvnar: Základy herectví nonverbálního divadla |
2021; 5: 53-84 | Alexandra Cihanská Machová: Experimentálne prístupy k práci so zvukom vo virtuálnej realite |
2021; 5: 7-51 | Petr Steiner: Neopěvovaný hrdina sametové revoluce: Zelinář Václava Havla |
2020; 4: 41-52 | Veronika Darian: "Positions of Trust". Drafting Gender/Class |
2020; 4: 27-40 | Michael Wehren: The Institution of Class and Collective. Remarks on Fatzer and The Measures Taken |
2020; 4: 7-26 | Kent Sjöström: Authenticity, Copying and the Critical Gaze. The Crisis of Representation |
2019; 3: 41-56 | František A. Podhajský: Hamlet zblízka a na dálku. Otázky a metody Franca Morettiho |
2019; 3: 7-40 | Martin Ledvinka: Creātiō ex nihilō. Analýza narativních funkcí hlasu v televizním oratoriu Genesis |
2018; 2: 55-72 | Tomáš Oramus, Kateřina Lukavská: Prožitek flow a zkreslené vnímání času při hraní Rez Infinite a Resident Evil. Vliv konkrétní hry, herní platformy a zvuku na flow a přesnost vnímání času |
2018; 2: 35-54 | Marcela Magdová: Tělo jako nástroj politického odporu |
2018; 2: 7-34 | David Havas: Světatvorba televizních seriálů z pohledu fanouškovských a utopických studií. Twin Peaks a jiné fikční mapy |
2018; 1: 2-17 | Jitka Pavlišová: "Tanec-koncept", "ne-tanec" nebo "nová choreografie"? Aktuální německojazyčný teoretický diskurs v oblasti taneční performance |
2025; 13 | Noemi Purkrábková: Images that Hang Together |
2024; 11: 35-46 | Boris Eldagsen: Putting a White Box in the Black Box |
2023; 10: 84-99 | Kent Sjöström: The Actor as a Bodily Document - The Amateur Becomes the Expert |
2021; 6: 109-124 | Andrea Průchová Hrůzová: Od "co" k "jak". Výzvy uměleckého výzkumu pro tvůrčí a akademické sféry 21. století |
2020; 4: 53-68 | Anders Carlsson, Alice Koubová, Kent Sjöström: Buying Brass. A Method Re-Examined |
2019; 3: 57-84 | Franco Moretti: Teorie sítí a analýza syžetu |
2018; 2: 81-106 | Julian Klein: K dynamice pohyblivých těles. Základy estetické teorie relativity |
2018; 2: 73-80 | Julian Klein: Umělecký výzkum vůbec neexistuje. A jak se mu povedlo, že z toho nemá obavy |
2018; 1: 34-42 | František A. Podhajský: Performeři performativně o performanci |
2018; 1: 18-33 | Jan Motal: Od uměleckého výzkumu k radikálnímu bádání, od vědy k diplomacii. Polemický esej |
2023; 10: 105-111 | Matěj Kratochvíl: Výzkum pro umění zítřka |
2023; 10: 100-104 | Marcel Stecker: Elektřina, fotografie a záznamy neviditelného |
2023; 9: 99-106 | Pavlína Morganová: (S)jednat performance knihou |
2022; 8: 93-105 | Tomáš Kubart: Experiment jako kritika nacismu |
2021; 6: 155-174 | Martin Netočný: Obraz mezi francouzským a anglickým parkem |
2021; 5: 166-168 | Romana Štorková Maliti: Text a divadlo. Nech žije kríza drámy! |
2021; 5: 155-165 | Jan M. Heller: Prázdná pozice. Alexander Kratochvil - Posttraumatisches Erzählen |
2020; 4: 97-99 | Miroslav Pudlák: Jak pochopit hudbu Mortona Feldmana |
2020; 4: 85-96 | František A. Podhajský: Krajina s Brechtem, filmem a teorií |
2019; 3: 99-110 | Jan Bierhanzl: Zranitelnost a performativita. Judith Butlerová hovoří s Hannah Arendtovou |
2019; 3: 85-98 | Noemi Purkrábková, Jiří Sirůček: Hledání ztraceného obrazu-času. Poslední kniha Davida Rodowicka zkoumá ontologii digitální doby |
2018; 2: 121-130 | Roman Kanda: Totalita a postmodernismus. Nad knihou Fredrica Jamesona |
2018; 2: 107-120 | Tereza Hadravová: Filmová poetika afektu |
2018; 1: 44-47 | Barbora Kašparová: Tanec, prostor a světlo - Mediální metamorfózy tance a divadla |
2025; 13 | Peter Freund: The Wager of the Algorithm: Towards a Performatic Gesture |
2025; 13 | Despina Papadopoulos: The Oracle of Delphi: Towards an Affective Promptology |
2025; 13 | Zoë Sadokierski, Monica Monin: Prompting as Thinking-With: Using Generative AI to Visualise an Extinct Dwarf Emu |
2025; 13: 1-18 | Rolf Hughes: Administering (AI) Attention: Ekphrasis and the Poetics of Prompting |
2024; 12 | Michal Moravec, Vojtěch Balcar: Možnosti aplikace prvků lidového divadla na současnou inscenační tvorbu pouličního performativního umění |
2024; 12 | Marie Rose Sarri: HACKING SOUND SENSORIALITY |
2024; 12 | Petr Vašků: Ruce v digitálním obraze: materialita tapisérií v autorském dokumentárním filmu |
2024; 12 | Martina Musilová: Jednání sám za sebe v dané situaci. Vyskočilovo dialogické jednání s vnitřním partnerem jako průnik vlivů K. S. Stanislavského a J. L. Morena |
2024; 11 | Tereza Reichová, Kateřina Krutská Vrbová: Vrstvy konstelace: Poznámky ze střižny |
2023; 9: 85-98 | Tom Holert: Umění ve znalostní polis |
2022; 8 | Redakce: Disregarded Sound |
2022; 8: 48-78 | Radim Hanousek: Multimediální projekt Reakce K: Od improvizované hudby ke komponovanému hluku |
2022; 8: 21-47 | Lenka Veselá: Umělecké doktoráty jako cesta udržitelné umělecko-výzkumné praxe |
2022; 7: 125-132 | Hito Steyerl: Estetika odporu? Umělecký výzkum jako disciplína a konflikt |
2022; 7: 121-124 | David Kořínek: Rozplétání sítí |
2021; 6 | Sara Pinheiro, Alexandra Cihanská Machová: Regardless |
2020; 4 | Radim Hanousek: Audio-vizuální tvorba v izolaci |
2018; 2 | Jiří Rous, Matěj Šenkyřík, Petr Zábrodský, Sara Pinheiro: Digital Unrealities, Study I |
2018; 1 | Lea Petříková: Krajina pochopení |